Huisregels

Making Happy Healthy Smiles … doen we met elkaar vandaar graag uw begrip en samenwerking.

Openingstijden 

Onze praktijk is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur geopend. ‘s Avonds en zaterdags is de praktijk op afspraak geopend. Buiten onze openingstijden kunt u altijd het contactformulier invullen of een mail sturen naar praktijk@dental-art.nl.

Afspraak

Uw gebit dient schoon te zijn voor uw afspraak, daarom vragen wij u uw tanden van tevoren te poetsen. Hiervoor is helaas geen gelegenheid en ruimte in de praktijk. Wij vragen u minimaal 5 minuten voor uw afspraak in de praktijk aanwezig te zijn.

Bij verhindering van uw afspraak, dient u deze minimaal 24 uur van tevoren te verplaatsen of af te melden, anders zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen. Als wij telefonisch niet bereikbaar zijn, stuurt u ons graag op tijd een mail naar praktijk@dental-art.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om uw afspraak te verplaatsen en een nieuw gaatje in onze agenda voor u te vinden. 

Medische anamnese

Uw medische achtergrond is voor ons heel belangrijk. Daarnaast zijn wij ook verplicht uw gegevens up-to-date te hebben in ons systeem. Helpt u ons graag hierbij. Mochten er veranderingen in uw medische dossier, medicatie of allergieën hebben plaats gevonden laat u ons dit graag weten per e-mail of tijdens u volgend consult. U dient ons altijd volledig en waarheidsgetrouw te informeren betreffende uw algemene gezondheid en omstandigheden die van invloed kunnen zijn op uw behandeling.

Behandeling

Het behoort tot onze praktijkregels om standaard tijdens de gebitsreiniging of mondhygiëne behandeling de algehele mondgezondheid te controleren.

Betaling

De factuur betreffende uw behandeling sturen wij door naar Infomedics. Infomedics is het factureringsbedrijf waarmee wij samenwerken, wat in veel opzichten voordelig is voor u. Zij zullen uw factuur dan ook bij uw zorgverzekering indienen. Afhankelijk van uw verzekering zou het kunnen dat u een factuur van Infomedics ontvangt van de niet vergoedde kosten of uw eigen bijdragen. Indien u voor de niet vergoede kosten een betalingsregeling wilt aanvragen, kunt u dit bij Infomedics bespreken en aanvragen. Heeft u geen tandartsverzekering? Dan hanteren wij dat u de factuur direct na de behandeling per pin voldoet in de praktijk.

Heeft u vragen over de verrichte werkzaamheden of factuur, dan dient u deze binnen 15 dagen na constatering, doch uiterlijk 3 maanden na de voltooiing van de betreffende werkzaamheden, schriftelijk met ons te overleggen. Let wel, het indienen van een klacht schort de betalingsverplichting niet op.

Tandartspraktijk Dental Art hanteert bij grote werkstukken een aanbetaling van 50% van de factuur aan u te vragen.

Wij staan graag voor u klaar, volg ons voor acties en updates via facebook.

Making Happy Healthy Smiles – Team Dental Art